Szanowny czytelniku

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Poniżej znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat.

Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez portal lca.pl.

Administrator danych osobowych
Administratorem danych osobowych jest Przedsiębiorstwo Usług Informatycznych BAJT z siedzibą w Legnicy przy ul. Pomorskiej 56, 59-220 Legnica, wpisane do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod numerem NIP 6911626150, REGON 390590290.

Cele przetwarzania danych
- marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
- świadczenie usług drogą elektroniczną
- dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
- wykrywanie botów i nadużyć w usługach
- pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
- marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
- świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
- pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w „Polityce prywatności



ZGADZAM SIĘ
Czy promocje w restauracjach nadal działają na klientów?
Autor: WP(lca.pl) - 2023-07-09 22:09:18
Promocje są nieodzownym elementem w wielu różnych branżach, w tym także gastronomicznej. Korzysta się z nich podczas robienia zakupów, wychodząc do kina, czy zamawiając posiłek w ulubionej restauracji. Rozsądne zarządzanie promocjami i kuponami rabatowymi może sprawić, że sprzedaż dań w restauracji się zwiększy, natomiast złe skieruje biznes w kierunku generowania strat. Czy w takim razie promocje są niezbędne w lokalach gastronomicznych? Jaki przykład dobrze działającej apki można przedstawić?
Udostępnij
Tweetnij
Podziel się
Drukuj
Reklama

Promocje a psychologia

Polscy konsumenci to ludzie bardzo wrażliwi na ceny i zauważają nawet ich najmniejsze wahania. Często kształtują one opinie, jakie wydają o konkretnym miejscu lub usłudze. Decyzja klienta o zakupie często jest podejmowana w sposób impulsywny. I tutaj pojawia się miejsce na działanie różnych bodźców. Zastosowanie narzędzi promocyjnych z biegiem lat się zmieniło. Kiedyś wystarczyła tylko kartka z napisem, a dzisiaj na promocje przeznacza się miliony złotych, wdrażając materiały reklamowe, reklamy telewizyjne, czy też tworząc dedykowane aplikacje mobilne. Narzędzie, jakim jest promocja, jest mocno połączone z psychiką człowieka. Chęć zaoszczędzenia pieniędzy oraz zaspokojenia instynktu łowcy często są silniejsze niż racjonalne decyzje. Czy w takim razie promocje nadal się sprawdzają?

Promocje w restauracjach

Nie da się zaprzeczyć, iż na restauracyjnym rynku można znaleźć całą masę różnego rodzaju promocji, kuponów, rabatów i programów lojalnościowych. Często specjalnie przygotowane zespoły tworzą strategie promocyjne, wymyślają nowe i skuteczne sposoby na dotarcie do klientów. Statystyki oraz wyniki finansowe pokazują, że narzędzie promocji jest jednym z najlepszych do pozyskiwania nowych klientów w gastronomii i handlu. Lokale, takie jak https://pasibus.pl/pl/lokalizacje/poznan/ oferują różnorodne okazje, dzięki czemu odwiedza ich znacznie więcej konsumentów. Stają się dla nich atrakcyjne, ponieważ wychodzą w stronę klienta, aby spełniać jego potrzeby. 

Aplikacje pozwalające polować na promocje

Zarządzanie promocjami i rabatami nie jest łatwe, ale mając do dyspozycji wykwalifikowany zespół oraz narzędzia ułatwiające kontrolę, można efektywnie reklamować swoje produkty. Ciekawym rozwiązaniem popisał się Pasibus, który oferuje swoim klientom dostęp do PasiApki. Mogą oni tam nie otrzymywać promocje i rabaty na wybrane produkty. Aplikacja Pasibus to także narzędzie do składania zamówień bez kolejki. Oznacza to, że klient w aplikacji składa zamówienie, często jest ono tańsze niż stacjonarnie i oczekuje na informację o tym, że może już je odebrać. Ponadto można w niej znaleźć informacje o najbliższych restauracjach Pasibus, a także mieć dostęp do najnowszych informacji od PasiZiomków. Dlatego też każdy, kto uwielbia burgery z Pasibusa powinien ją zainstalować na swoim urządzeniu mobilnych, bo z pewnością się to opłaca.

Udostępnij
Tweetnij
Podziel się
Drukuj
Reklama - sponsor działu


Pozostałe informacje
REKLAMA
REKLAMA
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Gazeta LCA.pl

Warning: readdir(): supplied argument is not a valid Directory resource in /home/lg24/domains/lca.pl/public_html/lib/content2014.php on line 152

Warning: closedir(): supplied argument is not a valid Directory resource in /home/lg24/domains/lca.pl/public_html/lib/content2014.php on line 157

Warning: rsort() expects parameter 1 to be array, null given in /home/lg24/domains/lca.pl/public_html/lib/content2014.php on line 159
 

Copyright - 2001- 2024 - Legnica - Grupa portali LCA.pl. Wszystkie prawa zastrzezone. Korzystanie z portalu oznacza akceptacje Zasad korzstania z serwisu
Lca.pl napędzają profesjonalne serwery hostings.pl

T: 1,164s - V: A0.99 - C: 0 - D: 02.22.2024 12:33:12