25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Poniżej znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat.
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez portal lca.pl.
Administrator danych osobowych
Administratorem danych osobowych jest Przedsiębiorstwo Usług Informatycznych BAJT z siedzibą w Legnicy przy ul. Pomorskiej 56, 59-220 Legnica, wpisane do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod numerem NIP 6911626150, REGON 390590290.
Cele przetwarzania danych
- marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
- świadczenie usług drogą elektroniczną
- dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
- wykrywanie botów i nadużyć w usługach
- pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)
Podstawy prawne przetwarzania danych
- marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
- świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
- pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.
Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w „Polityce prywatności”
Już od dłuższego czasu obserwuje się spadek zainteresowania sprzedażą stacjonarną na rzecz sklepów internetowych, w których zakupy są szybsze i mniej wymagające. Niektóre usługi nie mogą zostać przeprowadzone na odległość, podobnie jak niektóre towary mogą być kłopotliwe w transporcie, jednak i na ich temat informacji poszukuje się dziś głównie w internecie. To właśnie tam klienci poszukują danych kontaktowych, opinii o pobliskich miejscach czy cenników usług.
Aktualnie trudno o lepsze miejsce na reklamę czy obszerniejszą bazę danych niż internet. Jeśli Twoja firma nie jest widoczna w sieci, każdego dnia możesz tracić potencjalnych klientów, którzy nie mogą Cię znaleźć. Nie rezygnuj z tak ważnego miejsca reklamy, daj się znaleźć i zadbaj o widoczność marki, a jeśli to tylko możliwe, nawet o udostępnienie całej swojej oferty.
Intuicyjnym krokiem w budowaniu widoczności firmy w sieci jest postawienie własnej strony internetowej. Na takiej stronie powinno znaleźć się miejsce na dokładny opis działalności firmy i jej krótką historię, ofertę, najlepiej wraz z cennikiem, dane kontaktowe, a nawet galerię zdjęć czy bloga, na którym pojawią się artykuły związane z marką.
Pamiętaj jednak, że strona internetowa to nie wszystko. Równie ważne są takie elementy jak wizytówka w wyszukiwarce Google oraz profile w mediach społecznościowych. Wizytówka to podstawowe informacje o firmie wraz z jej dokładną lokalizacją i puntem zaznaczonym na mapie. Tuż obok niej pojawią się opinie o marce, informacje dotyczące świadczonych usług czy przesyłane zdjęcia. W mediach społecznościowych warto dodatkowo regularnie publikować informacje odnośnie firmowych aktualności, które zainteresują i zaangażują potencjalnych klientów, tym samym poszerzając grono odbiorców udostępnianych informacji.
Kiedy potencjalni klienci znajdą ofertę Twojej firmy w sieci, najpewniej będą zainteresowani dwoma kwestiami: świadczonymi usługami wraz z ich kosztami, a także wiarygodnością marki, za którą w internecie w dużej mierze odpowiadają zbierane opinie. Postaraj się udostępnić jak najwięcej informacji o usługach swojej firmy wraz ze szczegółami, cennikiem i danymi kontaktowymi, żeby ułatwić swoim klientom rozeznanie się w ofercie.
Nie zapomnij również prosić swoich klientów o pozostawienie opinii po zakupie lub wykonanej usłudze. Im więcej pozytywnych opinii zbierzesz, tym wiarygodniej będzie się prezentować Twoja firma. Zajrzyj na stronę https://weeqfy.com/pl/, jeśli chcesz przyspieszyć ten proces i od razu cieszyć się nieposzlakowaną opinią w sieci podkreślaną licznymi dobrymi opiniami.